کتابخانه یاس 📚

درباره بلاگ
کتابخانه یاس 📚

"کتابخانه یاس" بریده هایی است، از کتاب هایِ خوبی که خوانده ام! (ممکن است با تمامِ عقائدی که در کتابی عنوان میشود، موافق نباشم! و صرفا به دلیلِ خوب بودنِ اکثرِ مطالبِ کتاب، آن را معرفی کنم!)

+ من مسئولیتی در قبالِ تفکر و عقیده ی نویسندگان، خارج از دنیای کتاب ها ندارم!

آیدی اینستاگرام: fatemeh.mortazavinia

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
۲۱ مرداد ۹۸ ، ۰۵:۳۰

دنیا تکان نخورد...

مادری را کتک زدند، دنیا تکان نخورد! 
خانه ای را آتش زدند، دنیا تکان نخورد!

 

+ خانه ای را آتش زدند - مجید پورولی کلشتری

نظرات  (۲)

هوم... چی بگم والا.خوب گفته.

عمر بچه توی کنکور هدر رفت!دهنش سرویس شد!دنیا تکون نخورد.

پاسخ:
فکر میکنم مقایسۀ درستی نباشه!

اونجا دارن چی رو نابود میکنن؟یه ارمان.خونه یه جا واسه ارامشه.اغوشمادر یه جا واسه ارامشه.

اینجا دارن چیرو خراب میکنن؟باز هم یه ارمان.زندگی شاید برای ارامش نباشه،ولی هر ادمی حق اینکه بدونه زندگی یعنی چی و به کجا قراره برسه رو داره.همه چی تو چیزای پوچ دنیایی خلاصه نمیشه.

پاسخ:
منظورِ من از اینکه گفتم "فکر میکنم مقایسۀ درستی نباشه!" مقایسه کردن موضوعی مثلِ کنکور، با مظلومیتِ حضرت زهرا سلام الله علیها بود.
فکر میکنم شما این بریده از کتاب رو، جورِ دیگه ای برداشت کرده باشید! 
در واقع این بریده ای از کتابی هست که در مورد مظلومیتِ حضرت زهرا سلام الله علیها، سخن میگه.
دلیلِ حرفِ من هم مقایسه کردنِ نابجای این دو مورد که دنیا دنیا با هم از لحاظِ معنایی فاصله دارند، بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی